Customer Authentication Solutions (ja)

時間や場所を選ばないサービスに対する顧客からの期待や需要が増加するに伴い、金融機関は既存のビジネスモデルを再考し、顧客とのインタラクティブな関係を構築する新しい方法を検討する課題に面しています。   

情報の要求

デジタルバンキング革命への道

増加の一途をたどる複数のチャンネルを利用した詐欺行為に加え、新しい規則や市場勢力図など、銀行を取り巻く環境は厳しさを増しています。今日の市場において複雑化する需要への対応を求められる金融機関にとって、競争の先頭を走り続けるためにはイノベーティブで斬新なサービスは喫緊です。このデジタルバンキングという新しい時代においては新しい成長の機会が得られる一方、ユーザーエクスペリエンスやコンプライアンス、運用有効性などに影響を与える抗い難い課題も生じています。 

OPPORTUNITIES CHALLENGES Customers demand seamless userexperience across different channels Traditional banks need to developcompetitive advantages in order todifferentiate themselves and ensuresustainable growth Adaptive security approach to tacklesophisticated fraud is key Further investments will be required inorder to meet the requirements of theregulator willing to protect the interestsand assets of the customers Hyper ConnectedWorld IncreasingCompetition GrowingFraud Regulation/ComplianceRequirements Financial organizations must considernew business models where creatingnew added value services will result innew customer acquisition Open Banking and Open APIs willenable banks to offer innovativeservices resulting in increasedcustomer stickiness Protecting customers and their assetsbecomes key in a mobile connectedworld where digital transactions areshaping new lifestyles Business growth integrates riskmanagement and compliance as amedium to respond to technologychanges